Monday, December 20, 2010

hurm....pegi atau tak??

okey. agak kecewa. buka-buka facebook, Farewell Party izan ditukar tempat ke Sunway Piramid. haiya!

apa punye cerita?? plan mereka mula-mula di Mid, movie. kira okey lagi. tibe-tibe, tukar agenda, Sunway, ice-skating.

argh, sudah! bukan masalah negara. cuma yang bermasalahnya ialah saya. Ok, Sunway tu agak jauh dari rumah. kalau dari rumah Along, dekatla. tak sampai 15 minit naik kereta. kalau dari Sentul, mak ai..boleh tahan jaraknya. itu masalah pertama.

masalah kedua, saya ni driver apa je..lesen kete setakat buat frame aje! jadi, hendak kemana-mana, public transport la jawabnya. atau ayah yang jadi driver. Ok, lets think.

dari Sentul ke Sunway, firstly, dari rumah perlu minta ayah hantar ke Stesyen Komuter Sentul. naik komuter sampai Stesyen Subang Jaya. then naik bas sampai ke Sunway. baru dapat bertemu wajah-wajah teman lama sewaktu sekolah rendah dulu. nampak mudah kan??? tapi tahu tak, walaupun nampak mudah, namun belum tentu Pak Azis tu nak lepaskan..aiyo!!

saya tahu. belum beritahu pada mak ayah pun saya dah tahu jawapannya. tentu jawapannya akan mengecewakan saya. tentu saya takkan dapat kebenaran untuk ke Sunway. samada seorang diri mahupun bersama Nani. dan saya kecewa. sangat kecewa.

mesti ayah akan kata, jauh Sunway tu.. bahaya naik komuter seorang diri. bukan biasa ke sana. bahaya. okey, saya pasti sangat tentang itu! kalau setakat ke Times Square, atau ke Mid, takde hal la. mesti lepas punyer!

okey, meminta kebenaran itu satu masalah. agenda pun buat saya rasa,erk....ice skating??!! argh sudah!! tak pernah saya mencuba pun. dibuat tergolek kat sana, jatuh saham la jawabnyer!! adeh!!! dahla ramai kawan-kawan lama nanti ada, malunyer kalau tergolek kat situ. argh!! taknak!!!

please..please..please.. macamana nih??? saya dah semangat nak bertemu kawan-kawan lama. hadiah untuk izan pun dah get ready. awal-awal lagi dah beritahu ayah yang saya akan hang out 25 ni..tapi tibe-tibe jadi macamni...kecewanya!!!!! =(

dan ternyata

sesungguhnya

hari ini

saya,

sangat-sangat kecewa!

~titamikasuki~
kecewa itu duka.

2 comments:

  1. chill la dear..
    setiap mslh mesti ada penyelesaian kan?
    hmm..
    let's think..
    hahaha.. i oso dunno!! :P
    bout ice skating..
    best wooo!! try je la.. kalau nk avoid jatuh,make sure pgg org atau tiang tepi2 tu (xtau ada ke tak kt sunway)..
    ecah g ice skating next tuesday!!

    ReplyDelete
  2. woho! segan wei kalau terjelepok kat situ.
    haha
    ramai kot budak ex darjah sks yang join nanti.
    mau join??=p

    ReplyDelete